7 Mayıs 2013 Salı

MET GALA 2013

Bu seneki teması ‘’Punk’’ olan MET GALA dün akşam New York’ta gerçekleşti. Kırmızı halı da yine birbirinden şık aynı zamanda birbirinden korkunç görüntüler vardı. Benim beğendiklerim aşağıda sizinkiler hangisi ??

Sanırım benim favorim vintage Valentinosu ile Anne Hathaway oldu.

Bu sezon farklı dekolteleri çok beğeniyorum, Emma Watson’ın seçimi de yaşına uygun, sade bir şıklık.

Bu sezonun rengi kesinlikle beyaz !! Rooney Mara’da Givency elbisesi ile ciddi bir fark yaratmış.


Sanırım punk temasını en iyi temsil eden isim Sara Jessica Parker. Onun bu radikal seçimleri kendine yakıştırmasına bayılıyorum :)


Hamilelik bazı kadınlara çok yakışır daha da bir güzelleşir, olay kesinlikle kilo alımı değil kendine yakışanı seçmekte, ne yazık ki Kim’in seçimi korkunç L


Beni hayal kırıklığına uğratan diğer bir isim ; Madonna. Seçimini beğenmesem de enerjisine hayranım. Şu kadının 54 yaşında olduğuna kim inanır?? İşte benim idolüm :P


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder