8 Ağustos 2012 Çarşamba

Özlem Süer Loves MAC



Bugün Özlem Süer Loves Mac organizasyonu için Özlem Süer'in Suadiye'deki mağazasındaydım.Romantik tasarımları ile bildiğimiz Özlem Süer'in koleksiyonunu yakından inceleme fırsatım oldu. Uçuş uçuş gömlekler, yaz şehir hayatına uygun kıyafetler ve ofiste de giyilebilecek elbiseler vardı. Renkler ve tonlar ile ilgili özel bir bağı olduğunu söyleyen modacının kullandığı soft renkleri çok beğendim. 'Klasik Özlem Süer Renk Paleti' olarak adlandırdığı skalanın içinde vizon, fildişi, beyaz, antrasit, mürdüm, safran, zeytin yağı yeşili, bej, kum tonları, somon ve pudra tonları yer alıyor.


Organizasyonda aynı zamanda MAC'in yeni ürünü olan Heavenly Creature renk koleksiyonunun tanıtımı vardı.Koleksiyon ağırlıklı olarak mineralize serisi ürünlerden oluşuyor.


Bana uygulanan göz makyajı için zemin olarak Pain Pot Painterly baz uygulandı.
Göz pınarı ve kaş altını aydınlatması için Invicible Light farı kullanıldı. Bu koleksiyonun özelliği farı ıslatarakta kullanılabilmesi ve ıslak görünüm ile daha parlak bir ton elde edilebilmesi. Göze gölge uygulaması için Earthly farı ve finalde rengi yumuşatmak için  MagneticAttraction far ile orta ton uygulaması yapıldı.


ve finali False Lashes maskara ile tamamlayan Özlem Hanım'a uyguladığı makyaj ve bana verdiği makyaj tüyoları için de çok teşekkür ederim. Umarım sizler de beğenirsiniz...


3 yorum:

  1. Hem gündüz hemde akşam rahatlıkla kullanılabilecek bir uygulama olmuş. Ben Mac'e mümkün olduğunca girmemeye çalışıyorum çünkü gürünce kendimi kaybediyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir organizasyon olmuş, farın doğal duruşunu çok beğendim makyajın hoş bir dokunuşu var ancak kalıp gibi durmuyor çok başarılı! ;)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim :) Farların renkleri gerçekten çok başarılı, ıslatarak kullanımı da çok beğendim kısaca Burçin loves MAC diyebilirim :P

    YanıtlaSil