18 Eylül 2012 Salı

Stil ikonu Aimee Song

Aimee Song ismini hiç duydunuz mu?? Bu bayan kişisel giyim becerisi ile milyonlarca kişinin takip ettiği Song of style blogunun yazarı. Gerçek mesleği iç mekan dekorasyonu yapmak olmasına rağmen takdir edilesi bir giyim zevki var. Kendisi özellikle farklı parçaları kombinlemeyi sevdiğini söylüyor.


Ben Londra moda haftasında yaptığı seçimleri çok başarılı buldum, benim gibi renkli giyinmeyi seven biri olduğu için Aimee’ye karşı ayrı bir sempatim var :)









3 yorum:

  1. cok begendigim ve severek de takip ettigim bir blogger. onun en iyi karelerini yakalamissin :)

    fashiononboard.net

    YanıtlaSil
  2. bende takip ediyorum bir süredir.en son kendi tasarımı ayakkabılarını tanıttı,satın alma şansımız olabilirmi? bi bilginiz var mı?

    http://miracenur.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. selam Gökçe,

    Aimee Schutz markası için özel tasarım yapmıştı. Schutz Brezilya markası, Avrupa ve Amerika'da bu markayı satan mağazalar var ancak hiç birinin Türkiye'ye kargolama imkanı yok malesef :(

    YanıtlaSil