13 Haziran 2012 Çarşamba

39. Altın Kelebek Ödülleri


Altın Kelebek ödül töreni gecesi yine ilginç görüntülerle hafızamıza kazındı. Kırmızı halıda kendini gösteren korkunç kıyafetlerin arasında az rastlanan şıklar da vardı. İşte onlardan benim seçtiklerim....


Bana göre saçı,makyajı, elbisesi ve herşeyden önce onu taşıyışı ile gecenin yıldızı Tülin Şahin’di.


Benim ikincilik ödülüm Vakko elbisesi ile Sibel Arna’ya gidiyor.


Üçüncülüğü ise paylaştırıyorum; Yeni anne olmanın enerjisini sarı elbisesi ile yansıtan Ebru Gündeş, sezon trendlerine uygun seçiminden dolayı tebrik ettiğim Nazlı Tolga ve bu gece de beni hayal kırıklığına uğratsa da süper starımız olduğu için Ajda Pekkan.


Erkekler de ise klasikten yanayım;  smokin seçimi ile Onur Baştürk. Renkli bir takım giyme cesareti gösterdiği için Murat Boz ve siyah takımı ile bile gözleri üzerinde toplayan Kıvanç Tatlıtuğ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder